dinsdag 8 augustus 2017

Brief Dijkversterking Starnmeer

Geachte heer Beets,
 
Ik kreeg uw gegevens van Martin Dalenberg van de Oudheidkundige vereniging Schermereiland. Ik begrijp dat u een van de contactpersonen bent van de Spijkerboorder Gemeenschap en een van de mensen achter de website van Spijkerboor.
 
Ik ben contactpersoon van het hoogheemraadschap voor de versterking van de dijk rond de Starnmeer die de komende jaren gaat plaatsvinden. Als het goed is heeft u hierover enige tijd geleden een eerste brief gehad.
 
Op dit moment is nog niet bekend hoe en wanneer precies het werk gaat plaatsvinden. Of en hoe we in Spijkerboor zelf aan de slag gaan is nog minder duidelijk op dit moment. Wel kan het een flinke klus gaan worden voor de mensen in en rond de Starnmeer. We hebben al afgesproken dat we niet tegelijk met de festiviteiten in het kader van Starnmeer 375 willen werken, en ook niet tijdens de periode dat aan de provinciale weg en de bruggen gewerkt wordt.
 
Nou ja, dit mailtje is bedoeld om u bij te praten. Te zijner tijd, als wat meer bekend is aan onze kant, zou ik graag eens met u willen kennismaken. U staat in onze adreslijst en we zullen u verder op de hoogte houden zodra er meer duidelijk is. Mocht u vragen hebben, dan kunt u mij benaderen.
 
Koos Woestenburg

Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier 
Bezoekadres: 
Bevelandseweg 1, 1703 AZ Heerhugowaard 
Postbus 250, 1700 AG Heerhugowaard 
Telefoon: 072 - 582 7700 
e. k.woestenburg@hhnk.nlw. www.hhnk.nl
 
Ik werk niet op vrijdag